2013年10月14日 星期一

S.H.Figuarts - 幪面超人Meteor(流星)

前兩年當公佈fourze既造型時...依d唔多講
相信都無咩人會對fourze既造型大愛咖喇=.=
但tv版中當新rider meteor登場時,比起主角的校園熱血故事,
meteor的功架及為救朋友而無視一切的行為令我更熱血沸騰~
而且meteor既皮套演員係我最喜歡看的永德先生演出,令我更加鐘意meteor依個角色><






















雖然meteor造型不為傳統,一身都係不規則既造型,
但係簡單既黑色皮套加小小透明藍護甲,同其他rider擺埋一齊別具特色~



雖然這隻都係後追,但係小弟對依隻都有d意見想分享~
整體黎講真係合格有凸,身型唔太瘦唔太肌肉,qc好過shf fourze好多(fourze又多水口位滲線滲出界等)
美中不足就係太輕...膠腳不及合金腳好,
而且唔知點解我依盒條腰縮了點...較難做彎低腰姿勢,最後還要開刀做手術=.=

shf meteor隨盒附送既變形可樂(感覺極多餘,又無得同其他玩具互動...笨大你不如送個細細地既特效件俾我好過啦...)


















meteor大部份出場既指定動作:跪地&擦鼻



















流星:你的宿命 由我來決定!

















流星哥的耍帥功夫~
流星:嗚~~~~哇叉!!!








































那怕功夫耍得悶,還要配合拉打道具才出招~
METEOR ON READY!! LIMITED BREAK!!!




















METEOR GALAXY LIMITED BREAK!!(無追SHF聖鬥士...連拳特效唔洗影)




















後追METEOR前看過一位blogger自製的"木星破碎器"(唔知係咪咁叫)
於是小弟都付諸實行用左兩粒鐘時間加等一晚乾完成了此品(如果大家有興趣可以另開pose分享製作材料及流程)

-JUPITER READY! 






















流星與弦太郎由做人原則不同的道路慢慢走在一起


















多謝捧場!!!

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝支持啊^_^玩具由細玩到大,擺pose實在十分隨心~
      另外太遲回覆是因為之前未識用Gblog,抱歉!

      刪除